sobota, 10 listopada 2012

~Rozdział 16



Powoli otworzyłam oczy,którym ukazał się..BRIAN..
-Cześć..-szepnęłam.
On nie odpowiedział.Ja powoli zaczęłam wstawać.Bardzo mnie wszystko bolało.
-KŁADŹ SIĘ.-krzyknął.
-B-b-brian..?
-Ta?
-Kto to był?
-I tak nie uwierzysz.
-Mów..!Chyba powinnam wiedzieć.. kto chciał mnie zabić!
Cisza...
-A więc!!
-Strażnicy.Ehh patrz.One są aniołami.To znaczy takimi upadłymi aniołami.
Moja buzia była otwarta i patrzałam z nie do wierzeniem ,lecz wiedziałam, że nie może kłamać.
-Ja ja jestem również aniołem , lecz tym dobrym.. stąd mam moce.
-A skąd ty o nich wiesz?Znasz je?
-Tak.Ta ruda to niebieskooka Sophie,oraz niebieskooka Joy to ta szatynka , a ta blondi to Melody..szaro-zielono oka piękność..
-Em?Piękność?
-Gdy byliśmy jeszcze młodzi to była moja naj.przyjaciółka,lecz ona sie zmieniła.. na gorsze.Mają one również siostry.Sophie ma siostre Amy o zielonych oczach,Joy ma siostre Roxanne o brązowych , a Melody -Janette o zielonych oczach.Młode są jeszcze w miare,ale ich siostry.. Boże ..
-To co one takiego zrobiły,że..są upadłymi aniołami?
-Sprzeciwiały się .. Miały pomagać ludziom , a uprzykrzały im życie,ale to nie jest potwierdzone , chodź kazdy o tym wie. No i nadal mają moce.. Dopóki nie zostanie to udowodnione .. One beda nie zniszczalne..
-A czego one ode mnie chcą?!
-Podobno Jay wtedy kiedy cię zradził.. zdradził cię z jedną z ich młodych sióstr , która podała mu fałszywe imię i teraz się odgrywają na tobie..
-Boże!Przecież to głupie!
-Mhm..Chodźmy lepiej do domu..
Brian stanął przede mną i rozpostarł skrzydła .. mwhahaha miał taką seksowną klatę *-*! Ashley! Ogarnij się masz chłopaka!!-,-!! Ale powracając Brian złapał mnie i spytał czy jestem gotowa.
-NA CO!?
-Trzymaj się.-uśmiechnął się i pofrunął O.o ja prdl..myslałam,że zaraz umre..
Gdy już dolecieliśmy Brian wszedł do mojego domu.
Gdy jay tylko go ujrzal ze mną , a on był bez koszulki to znów to samo.
-TY SKUR..
-JAY SPOKÓJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Okey...
Brian wszystko wytłumaczył..Chłopaki mieli również taki sam wyraz twarzy jak ja czyli mniej więcej ; ooooooo!
Tsaa..I co teraz? Nic. Za pewne umre! Bo jak może mnie uratować jeden samotny..BRIAN?!
Poszłam do pokoju i usiadłam na łóżku i zaczęłam płakać..
Jay cichutko podszedł do mnie i utulił poczułam ,że jemu też sie robiło smutno,a jego łzy zaczęły powoli spływać po policzku..
-Przepraszam to wszystko przeze mnie..Gdybym cie nie zdradził to ..Przepraszam!!
-Ej..kocie!Spokojnie jakoś sobie poradzimy!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Minęły 3 miesiące..
Pokazaly się w końcu .. spotkałam je w tym samym parku .. Byłam przygotowana.Wszyscy wtedy ze mną byli..Lecz one były w 6 .! Za pewne z siostrami.Rozpostarły swoje czarne skrzydła , a jedna z nich podeszła do mnie i złapała za twarz.
-Beybe..Nic do ciebie nie mam,ale wiesz..Gdyby twój Jay był wierny,a ja bym sie nie zakochała to nie musiałabym tego robić..
To była chyba Jonatte.
Spojrzałam na Nathan'a , który był nią zachipnotyzowany.
Ona również spojrzała na niego i się uśmiechnęła..
Booże słodko do porzygu..x.x patrzą się na siebie jak dwa zakochane nastolatki.
Nagle Jonatte podfrunęła do swojej siostry Melody i coś jej szepnęła.
Nagle wszystkie odleciały , a Jonatte wzięła Nathan'a O.o
Wszyscy stali jak wryci..
-EJJ..Nie żeby coś.. , ale .. CZEMU ONA KURWA WZIĘŁA NASZEGO BABYNATH'A!?!??!?!?!-spytał Jay.
-Hahahhaha chyba poczuli do siebie "chemie"-powiedział Seev.
Wróciliśmy do domu.
Jay był szczęśliwy, bo jeżeli oni sobie stroją amory to raczej dadzą mi spokój co nie?
Pocałował mnie czule i przytulił.
-Przepraszam za wszystko.. Dziękuję,że jesteś..
Odwzajemniłam pocałunek i wtulona w swojego mężczyzne zasnęłam.
3:00 Kurwa!Kto sie tak trzaska?!
Cichutko schodze po schodach na paluszkach na paluszkach.. SZLAG! Jebudup potknęłam się na schodach i zleciałam z hukiem w dół!
-AŁA!-wrzasnęlam.
Ujrzałam całujących się Jonatte i Nathan'a w kuchni, którzy patrza na mnie i zaczynają się śmiać.
-P-przepraszam nie chciałąm wam przerywać..
-Spoko młoda.-szepnął Nathan.
-Emm..Między nami i twoją rodzinką już wszystko Okey Jon co nie?
-Tak już okey,ale teraz daj nam chwilke spokoju kochana,bo zamienie cie w popiół.
-OKEY!Nie przeszkadzam!-powiedziałam roześmiana-Do zobaczenia...
-Jutro!Do zobaczenia jutro!-krzyknął Nathan.
-Tak tak przyjde z resztą młodych aniołów.
-Emm okey.Miłej nocy , ale Nathan chodź tu na chwilke.
-Tak?
-Kochany braciszku..Zabezpiecz się!Nie chce być ciocią!-parsknęłam
-Idź spać!!-powiedział również roześmiany Nathan.
-No muszę.. późno już!Dobranoc!
-Dobranoc-odpowiedzieli.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
TAMTARATAM :33 Chujowyyy ^^ <3!
Dedyk dla:
Moni,
Kasi
i Ani :D!
Ponieważ zgadłyście :DD
min.8 kom. next :))
Również mam nadzieje,że ciepło przywitacie nowe bohaterki? ;33
A wiec..
 Sajonara Biczys! 
                                                                                      Wasza Tuśkaa <3.





6 komentarzy:

  1. Waaal sie !
    Miał być Tom, a nie jakiś Brain'ek -.-
    Zabezpiecz się , bo testy ciążowe w chuj są drogie 6 prezerwatyw kosztuje 10 złotych a 1 test ciążowy 25...
    Dobra, ja ty kurwa jestem ^^
    No wszystko pieknie, ładnie zgrabnie ♥
    To teraz daj mi nexta oj daj mi go, bo jak nie dasz zgwałcę nocą xD
    Dobra idę bo mi wali ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaa ! o tak Kasia zgadła ! ♥
    dziękuję za dedyk ! :D
    no Nathan zabezpiecz się w komentarzu powyżej dziewczyna dobrze gada ! :D testy ciążowe to wcale nie są takie tanie rzeczy. :D rozdział świetny :3 czekam na next kochanie ! ♥ ♥ x

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za dedyka ;3 na nexta niecierpliwe czekam :D i mam nadzieję, że nie będę musiała być zazdrosna o Toma, bo nie lubię tego XD nie no żart ^.^ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lolaboga :o
    jakie bajki :o
    dawaj next <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste ! :D
    Szybko next'a pisz !
    No, Nathan zabezpieczaj się, bo mieć dziecko w tak młodym wieku to masakra.. hah xdd
    Weny ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. OLABOGA! O.o
    Ale się pokomplikowało O.o
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOŁ MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASZ O.o
    DAWAJDAWAJDAWAJDAWAJDAWAJ ♥

    OdpowiedzUsuń