czwartek, 15 listopada 2012

~Rozdział 17




~Wstawaj...
~Wstaaawajj..
~Noo WSTAWAJ LENIU!!
Tak to było moja podświadomość .. Śpie sobie smacznie, ale nieeee..Mój mózg musi mi płatać figle i wydupiać z tego ciepłego łóżka!! -.- Kiedyś się zemszczę mózgu!! Wiedz , że już cie nigdy nie użyje!!Mwhahah^^Nie no dobra.. ja cie nigdy nie używam ._.
Wolnym krokiem wstałam z łóżka Jay jeszcze słodko spał , dlatego pomyślałam:
-Hej!Czemu ten debil może sobie słodko spać , a ja nie?Czas go obudzić!^^
Poleciałam do łazienki. Wzięłam wiadro i napełniłam zimną wodą.
Podeszłam do Jay'a ..
-Wstawaj kocie...-zamruczałam mu go ucha po czym namiętnie pocałowałam w usta..Po moim zdziwieniu odwzajemnił pocałunek.
-O TY ŚWINIO!Nie śpisz już!!-pomyślałam.
-Wstawaaaaj..-zamruczałam.
-Neee..-wyszeptał Jay.
-Okey nie to nie!Sam tego chciałeś!
Jeb! Prawie cała woda wylądowała na Jay'u , a on jak poparzony .. to znaczy.. zmrożony ? xd Wyleciał z łóżka.
-Hahahahahhahah-wybuchnęłam.
-Pojebało cię?!-zaczął krzyczeć.-Jestem przez ciebie cały mokry i jest mi zimno!-powiedział naburmuszony chłopak.
-Ojoj chodź przytule cię , bedzie ci cieplej-odpowiedziałam.
Jay szybkim ruchem zgarnął wiadro z podłogi i resztki wody wylał na mnie.
-JAY DEBILU!!JAK MOGŁEŚ?!-krzyczałam
-Też cie kocham-powiedział Loczek po czym cali mokrzy zaczeliśmy się całować.
Szybko sie ubraliśmy i zeszliśmy za ręce na dół .Spojrzałam na kanape i razem z Jay'em zachichotaliśmy.
Leżał tam Siva,Max i Tom.
Tom był położony na kanapie , a na nim leżał Max .. to znaczy jego połowa, bo reszta zwisała na fotel obok.
Siva leżał na tym fotelu, a stopy Maxa dosłownie leżały mu na twarzy.
-Fuuuj!-szepnęłam ze śmiechem.
-Hahaha !Co powiesz na małego psikusa?
-Ja jestem zawsze chętna skarbie!
Wzięliśmy z Jay'em klej , brokat i niezmywalny marker.
Na twarzy Toma napisaliśmy:
"Idiot number 1" i domalowaliśmy mu wąsy i monokl ^^!
Wyglądał prześlicznie!
Do podbródka Sivy przykleiliśmy stopy Maxa :33!
Gołą klatę Maxa również posmarowaliśmy klejem i wysypaliśmy na nią brokat :]!
-Cudownie ! To teraz budzimy ?-spytałam.
-Zostaw to mnie..
-DEBILE WÓDKA SIĘ SKOŃCZYŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-wykrzyczał Jay.
-COOOO?!-wykrzyczeli wszyscy na raz i rzucili się na ziemie.
Siva i Max upadli na zimie z hukiem ponieważ Max był przyklejony , a Tom..Tom po prosu był pijany i sturlał się z kanapy -,-!
-CO WYŚCIE NAM ZROBILI?!
-Hahahahahhahahahhaahhahahahhahhahaha ja prdl..-wybuchnęłam.
Jay tarzał się po podłodze .. Spojrzałam na schody.
Stała na nim Jon i Nath,którzy również się śmiali.
-Debile odklejcie mnie!!-ryczał Max.
Jon machnęła szybko ręką i Max był już wolny.
Wszyscy trzej pobiegli do łazienki i zaczeli patrzec przerażeni co im zrobiliśmy.
Byli wściekli.
-Bedzie zemsta!ZOBACZYCIE!!-krzyknął Siva.
-Joon!Obronisz nas co nie? - szepnęłam do niej.
-Jasne młoda , moje siostry tez pomogą!A właśnie! Mogą dziś do nas wpaść?
-O JEZU COO?!-wykrzyczał Tom.
-No.. Roxanne i Amy ..
Max i Tom spojrzeli na siebie nerwowo i pognali do łazienki się ogarnąć.
-Jon..-szepnęłam.
-Tak?
-Powiedz mi o co im chodzi?Wyczytaj to w ich myślach!!-powiedziałam podekscytowana.
-Spoko ..-dziewczyna skupiła się na chłopakach i nagle wybuchnęła śmiechem.
-Co.. co oni myślą?!
-Hahaha Max'owi spodobała się Rox ,a Tom'owi..AMY! .. O boże..Moje siostry były na mnie wkurzone , ze sie zadaje z marnym śmiertelnikiem..
-Ej!-wykrzyczał smutny Nathan.
-Cicho kocie i tak wiesz,że cie kocham-szepnęła i go pocalowała-wieec. nie wiem jak zareagują gdyby sie dowiedziały , że one też ! Bo coś czuje , że one też wlepiały swoje gały w chłopaków.Jedynie Siva ma ulge , bo ma Nareshee !
-Noo !Ehh skubany Seev - powiedziałam.
DZWONEK!
-Otworze!-krzyknęłam.
-O NIE!!TO ONE-zaczął krzyczeć Max do Tom'a.
-Spokojnie poradzicie sobie , pomoge wam-puścił oczko Jay do chłopaków po czym zachichotał.
-Ale ty nie wiesz o co chodzi..-wyszeptał Parker.
-Czyżby?Kochacie się w nich!
-To aż tak widać?-spytał zawstydzony Max.
-Niee..Ale nie zapomnijcie , że one umieją czytać w myślach tak samo jak Jonatte -znów puścił im oczko.
Ja w tym czasie otwarłam drzwi.
Dwie piękne dziewczyny weszły do domu.
Miały na sobie jakby czarne krótkie sukienki zrobione z pierza i piór.
-Wooow-tylko na to było mnie stać.
-Hihih-zachichotała Amy-dziękuję?
-Em .. tak tak!Bardzo ładnie wyglądacie-powiedziałam zawstydzona po czym spojrzałam na siebie .. dresy.Brzydkie szare dresy..O mój boże -,-
-Tak faktycznie bardzo ładnie wyglądacie!-powiedział Jay,Tom i Max.
No dobra.. Tomax'a kumam , ale Jay!? Jak mogłeś -.- Mi tego nie powiedziałeś ..NIGDY.. -.- A grr..
-Dziękujemy -powiedziała Rox i spojrzała uwodzicielsko na Maxa uuuuu..^^ Miiiłoooość roooośnie woooookół naaaaas ^^ <3 XD
Usiedliśmy wszyscy na kanapie.
Tom koło Amy,Max koło Roxanne,Nathan koło Jon , Siva gdzieś zniknął z Nareshą pewnie zakupy zaś ._.
A ja siedziałam koło Jay'a -,-*!
Booże wkurzam się no !!JAAAAY PATRZ NA MNIE JESTEM ZŁAAA!
-Coś się stało-spytał Jay.
-O boże.. TY MNIE SŁUCHASZ? ;O-pomyślałam zdziwiona..-Nie.. nic nic..-odparłam.
-Przecież widze..-szepnął.
-Chodź !-pociągnęłam go za rękę do łazienki.
-No o co chodzi..-spytał.
-Bo kurde..To głupie , ale .. jestem zazdrosna ..-odpowiedziałam.
-O CO?!-spytał zdziwiony Jay.
-No bo ty tak na nie patrzałeś .. One są takie piękne.. a ja?Dres ..-.- Juz dawno mi nie powiedziałeś."Kochanie pięknie wyglądasz"..-powiedziałam smutna.
-O godzinie 19 jedziemy do restauracji .Tylko we 2 .. Miała to być niespodzianka.. ale nie chce byś myślała,że mi sie przestajesz podobać..Myślałem , że to po prostu oczywiste..-powiedział po czym zaczął mnie całować..
-Tak ogierze .. całuj całuuuuj ^^-pomyślałam-Jestem chora psychicznie -.- czas się leczyć ^^!
Jay schodził powoli teraz dekolt .. tak tak.. ^^
Nagle BUJA!..do łazienki wparowali równie zajęci sobą Tom i Amy..
-Emm.. ZAJĘTE!-krzyknęłam z śmiechem.
Oni się zawstydzili i wybuchneliśmy wszyscy śmiechem.
-Szczęścia gołąbeczkii!-wykrzyczał Jay i mnie przytulił.
-Dzięki..-powiedział wkurzony Tomuś , bo przerwaliśmy mu igraszki ojoj :c jak mi go NIE żal ^^
Wyszliśmy z łazienki i zerkneliśmy na Rox i Max'a .. Max trzymał ją na ramieniu Roxanne a ona opierała się na nim głową.
-Słodkie..-wyszeptał Tomuś :33
-Tak.. takie do porzygu ^^-pomyślałam.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
O boże.. ale ..ŻENADA .. ^^
Co wy na to? ;cc Bo według mnie do dupy ^^
Pisane na szybko , bo teraz jade do lekarza..
Trzymajcie za mnie kciuki by nic mi nie było  :cc 
Sajonara Biczys <3
                                          
                                                                          Wasza Tuśkaa <3.

16 komentarzy:

  1. Czyli psychiatryk murowany ♥
    Tekst 'Miłość rośnie wokół nas' jest MÓJ! -.-'
    Igraszki #LOL to się kibel zamyka xD
    Podooba mi się < 3
    Dawaj nexta, bo ma być seeks dużo seksu ...
    Dlatego nie chodze do lekarza...

    OdpowiedzUsuń
  2. TOM JAK MOŻESZ MNIE ZDRADZAĆ?! O.O XD hahaha ta wyżej dobrze gada, polać jej XD SEEEEKS *.* xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj ! ♥ co za Jay ! :D
    świetny rozdział. :D czekam na next i tak jak dziewczyny wyżej piszą ma być duuuuuuuuuużo Sexu ! ♥ x

    OdpowiedzUsuń
  4. O kufa O.o zakochalam sie w twoim opowiadaniu!
    Czytalam w nocy i z samego rana!
    Tedrz pacze na zegarek i jest 5:12!
    Ale bylo warto :D
    na samym poczatku rozbawila mnie sytuacja nastepujaca: CO CHWILE CALOWALA SIE Z INNYM CHLOPAKIEM O.O dobra jest xd
    czekam na nastepny rozdzial ^^
    jak szybko nie napiszesz to ja tez bd cie molestowac :p
    weny :********* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Award :D
    http://chasingthesuntw.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. nominowałam cię po raz drugi :P http://chasingthesuntw.blogspot.com/2012/11/liebster-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Siemaa debilu !
    Mamy czwartek, a co za tym idzie, chlanie w banie ♥
    Huehuehuehuehuehuehue . Kiedy będzie kolejny ? hgdjkgbujhgtkjhreugjawegbfyuguwgetutfguyrteuigyqgrutqfgwfuihwetghjvsbdkajfiuery895uijyhkgni2u4t3uyiujh4639t5ugi5jg5iujtohir5495h654hg6ersj5we6wh5456ted2y6h45b56hr2t1h465fd21h3trh56t54j6b4df65j4rd65thfhjn65td465sdjh8743hdfkjgdsuigbdhgfbjehrgvbjdfgterui45yjeuyr58u4iyhjdfbzhdstr

    OdpowiedzUsuń
  8. Mrrrr... ^^ Kocie dawaj nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. JA TU CZEEEEEEEEEEEEEEEEEKAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo.... 9 komentarzy :D nie, to za mało ^^
    DAWAJ NEXT!!!!!!!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥
    Strajkujemy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahahaha :D pamiętaj, że nie znasz mojego adresu ♥ kocham cię :******

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cię po raz... jeden, dwa, trzy... Trzeci raz ^^ I KURWA DODAJ W KOŃCU TEN ROZDZIAŁ!!!!!!! :)
    http://chasingthesuntw.blogspot.com/2012/11/liebster-award-3-4-oo.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! Pisz nexta ! I to juuuż !
    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. faajny :D
    więcej takich rozdziałów ;3
    daj szybko next :*

    You-Know-Who.

    OdpowiedzUsuń