piątek, 23 listopada 2012

~Rozdział 18

Seriously rozdział?!Nieee :D Tylko taka podpucha mwhaha tez was kocham :p x
A więc.. Liebster Award! <3
Dziękuję mojej kochanej Izie za 3 nominacje xd :D i jedna nominacja od Gabryśkii <3
A więc odpowiem na pytania:
1.Jaki gest uważasz za najbardziej romantyczny?
-Emm przyznawanie się do swojej dziewczyny przy kolegach i okazywanie jej wtedy uczuć ^^
2.Co chcesz dostać pod choinkę i dlaczego?
-Mam wszystko wymienić ołł gasz O.o a więc..Jay'a w samych bokserkach *o*,Plakaty z chłopakami,płytę,słuchawki bo sie zdupiły -_- poduszkę z nimi kubek bluzkę i kalendarz ^____^
3.Jakie jest twoje marzenie i co bedziesz robić aby się za wszelką cenę spełniło.
-Moje marzenie hmm.. Jasne że być żoną McGuiness'a *-*!!No ja bym została dziennikarką i bym sie przeprowadziłą do Londynu byłabym sławna i go poznała mwhahahaha jestem głupia xd
4.Czego chciałabyś się nauczyć w przyszłości?
-Asertywności i jak zostać NINJĄ *O*!
5.Dowiadujesz się ,że za godzinę koniec świata.Co robisz?
-Buduję machinę , która zatrzyma czas i mam wyjebane ^^ :D
6.Dostajesz od cichego wielbiciela laurkę na walentynki,chcesz sie dowiedzieć od kogo to?
-Ta jasne , ale ja dostaje zazwyczaj od jednego kumpla xd albo przyjaciółek :DDxdForever Alone XD
7.Co twoja najlepsza przyjaciółka musiałaby zrobić byś straciła u niej zaufanie?
-Zacząć flirtować z chłopakiem ,który mi sie podoba , albo po prostu być dla mnie mega chamska i obgadywać za plecami ;o.
8.Czy chciałabyś zmienić coś w swoim życiu jak tak to co?
-Chciałabym cofnąć czas i nie dopuścić do paru spraw..
9.Jedna rzecz i jedna osoba na bezludnej wyspie + dlaczego.
-James i kondomy XD sami sie domyślcie XD <3
10.Miłośc od pierwszego wejrzenia.Co sądzisz?
-Hmm wierzę w nią :)
11.Jak chcesz żeby wyglądała twoja przyszłość?
-Polska+Wyjść za mąż za McGuinessa+McGuinessiątko=Tuśka w 7 raju ^_^

Kolejne -_-
1.Ulu.smak lodów xd
-Nutella i Cookies *.*!!!
2.Ulu.piosenka
-Hmm..nie mam jednej ulu. ale taką która wzbudza u mnie szczególny sentyment to I'll be your strenght a z Polskich to Huczhucz Gdyby nie to <3
3.Reakcja na przyjazd idola.
-Emm..Jay!!!Tu jestem!!Mdleję !!Usta usta czy coś?!*o*
4.Czy jakaś sława obserwuje cie na tt?
-Hahah ta Skoczyk dziękuję za uwagę chujowe -_-
5.Co myślisz o szkole?
-99% nie przyda mi sie w realnym życiu , ale można sie pośmiać xd
6.Jakiego typu muzyki najczęściej słuchasz?
-Teraz popu,wcześniej rocku i metalu jeszcze wcześniej reggae , ale jestem wierna wszystkim tym gatunkom i niektóry jeszcze rap , ale raczej Polski a z zagranicznego to jedynie Eminem ^.^
7.Miłość vs.Przyjaźń.
-Faceci odchodzą, a przyjaciółki zostają na zawsze <3
8.Kto jest twoim idolem?
-Zayn Malik ^^ Hahahah nie no taki tam joke xd James McGuiness *.*
9.Co sądzisz o związkach homoseksualnych?
-Jestem za! Sama jestem bi ^^ :3 Nevermind XD
10.Ile godzin lubisz spać w nocy?
-Jak najwiecej.
11.Lubisz czytać?Ulu. książka.
-Herub *_*!!!!! i Emma i Ja i Weronika postanawia umrzeć <3 ^^ Kocham czytać :3

1.Co sądze o chłopakach z TW.
-Tom-żartowniś,odpałowiec xd,dusza towarzystwa :3
Max-mądry,dziwny :D,seksowny
Siva-tajemniczy,skromny,zamkniety w sobie,romantyk
Nathan-słodki,przyjacielski,uprzejmy
i na koniec najlepsze Jay *.*-seksowny,dziki,zboczony,zabawny <3,słodki,śliczny itd <3 ^^!!
2.Jak to sie stało ,że jestem Prisoner.
-Hmm.. zaczęło się to od 12 czerwca.Tuśce się nudziło nie lubiała wtedy TW itd. ale jej przyjaciółka Myia ich kochała i namawiała na nich ,ale nie!No i Myia dodała z epoki lodowcowej teledysk z CTS no i Tuśka sie nudziłą w domu bo nie poszła do szkoły i sprzątała i sb przypomniała o tym i puściła i sie zakochałą ^^ Takie tam love story<3 XD
3.Ulu. przedmiot szkolny.
-Wf,Religia i Angielski XD
4.Masz jakieś nałogi?
-Nevermind ._.
5.Co jest moją inspiracją do opo.?
-Nie wiem tak jakoś mnie nachodzi xd
6.Umiesz tańczyć do Gangnam Stylee?
-A kto nie ? :D
7.Czego słuchasz oprócz TW ?
-Podałam wyzej :D
8.Szczęśliwa liczba?
-7 :33
9.Ile lat?
-12 i 11 miesięcy :D
10.Instrument?
-Gram na organach od 8 roku życia czyli już sb tak pogrywam z 4-5 lat ;))
11.Ulu. sport?
-Piłka nożna od 4 roku życia gram <3 Moja pasja.. <3

Gabryśki:
1.Moje motto?
-Pij nie pierdol <3!
2.Czy lubisz myśleć nas sensem życia itd.?
-Ojjj lubie niestety.
3.Co sądzisz o hejterach?
-Nie nawidze -_-
4.Samotnik czy dusza twoarzystwa?
-Lubię spędzić czas w grupię i jestem duszą towarzystwa , lecz w domu jestem samotnikiem tak samo w szkole.
5.Skąd pomysł na to opo.?
-Jak już mówiłam z mojej bani -_- xd
6.Fb vs.Tt?
-Fb :D
7.Wierzysz w Mikołaja?
-No a , kto mi niby przynosi prezenty?! -.-
8.Ulu. imię męskie?
-Nie wiem XD Chuje muje dzikie wensze :D
9.Tom vs.Nathan
-Jay kurna XD Nie no nie umiem wybrać :<!
10.Ile pragniesz mieć dzieci?
-2 :) Córeczke i Synka <3
11.Przyjaźń damsko-męska.
-Istnieje i sama mam 3 przyjacielów :) <3
A tu blogi , które nominuje :D
http://chasingthesuntw.blogspot.com/
http://zacnethewanted.blogspot.com/
http://baby-you-should-be-happy.blogspot.com/
http://opowiadanie-o-tw-2.blogspot.com/
http://marzeniasiespelniajatw.blogspot.com/
http://you-said-youll-stay.blogspot.com/

Przepraszam więcej nie umiem te chyba najczęściej czytam i najbardziej lubię ;')
A oto pytanka:
1.Ulubiona potrawa?
2.Twój ulu. członek The Wanted?
3.Lubisz jakiś inny zespół?
4.Ulu.kolor? :D
5.Naj.przyjaciółka/przyjaciel?
6.Jesteś na coś chora?
7.Wolny vs.W związku?
8.TW vs.1D ;_;
9.Wierzysz ,że 21 grudnia bedzie koniec świata?Jak tak to co masz zamiar zrobić ?
10.Najpiękniejsza chwila w twoim życiu?

Dziękuję serdecznie za nominację <3 Miło mi :) Zachecam do komentowania 17 rozdziału jeszcze brakuje tylko 3 kom. :D No dalej ludziska wierzę w was <3

5 komentarzy: